وبسايتي براي دكوراسيون داخلي منزل و محل كار شما
بهترين مقالات دكوراسيون داخلي اعم از چمن مصنوعي، كفپوش و موكت

گذاشتن موكت در يك اتاق به شما يك كف نرم و گرم مي دهد تا روي آن قدم بزنيد. مزاياي موكت بسيار زياد است.

اگر بخواهيم چند مورد را نام ببريم ، نصب موكت به اين معني است كه شما يك تصوير صوتي دلپذير در اتاق به دست مي آوريد ، هرگونه پژواك ناپديد مي شود و سر و صدا كاهش مي يابد ، اتاق احساس آرامش مي كند و شخصيت زيبا و خوشمزه اي پيدا مي كند. مواد مصنوعي امروزي در دوران اخير بسيار توسعه يافته و از كيفيت بالايي برخوردار هستند.

در اينجا ما يك راهنما با چيزهاي خوب براي فكر كردن و پاسخ به سوالات متداول گردآوري كرده ايم. اگر سوالات بيشتري داريد ، خوش آمديد با ما تماس بگيريد و ما به شما كمك خواهيم كرد.

براي دسترسي به طيف وسيع موكت ما اينجا را كليك كنيد!

زاياي موكت

مزاياي موكت بسيار زياد است. شما نه تنها يك كف نرم و گرم براي قرار دادن پاهاي خود داريد ، بلكه يك محيط جاذب صدا نيز دارد كه حسي لوكس و دنج به شما مي بخشد. مطالعاتي وجود دارد كه نشان مي دهد با يك پارچه نساجي كه دائماً گرم مي شود ، مي توانيد دماي داخلي پايين تري داشته باشيد بدون اينكه دما احساس شود ، كه در طولاني مدت مي تواند هزينه گرمايش را كاهش دهد.

موكت كردن به آساني انجام مي شود و اغلب براي چيدن موكت نياز به هيچ كار كوچك يا فوق العاده اي نيست ، به اين معني كه شما مي توانيد به سرعت و با وسايل كوچك با يك موكت شيك جديد شخصيت يك اتاق را كاملاً تغيير دهيد. (براي اطلاعات بيشتر در مورد چيدن موكت به بخش ما در زير مراجعه كنيد)

اتاقي كه داراي موكت است نسبت ذرات گرد و غبار در هوا نسبت به اتاقي كه داراي كف سفت است (به عنوان مثال كف چوبي يا موكت پلاستيكي) داراي درصد كمتري است. اين به اين دليل است كه الياف موجود در موكت گرد و غبار را مي چسبانند و گرد و غبار را در اتاق نمي چرخانند. وقتي زمان تميز كردن مي رسد ، گرد و غبار موكت را با جارو برقي پاك مي كنيد. امروزه موكت هاي مدرن از الياف مصنوعي با كيفيت بالا ساخته شده اند كه ضد استاتيك عمل مي كنند ، به اين معني كه خاك و گرد و غبار را مي توان به راحتي جارو برقي و لكه ها را به راحتي پاك كرد. اين مواد مصنوعي نيز كاملاً بدون پرز بوده و گرد و غبار از خود ساطع نمي كنند. بنابراين اين افسانه كه موكت ها غيربهداشتي و حساسيت زا هستند به هيچ وجه درست نيست!

با ما در موكت هاي Kiland ، انواع موكت ، انواع ارزان و منحصر به فرد تر را پيدا خواهيد كرد. ما بزرگترين مجموعه موكت سوئد را داريم.

هزينه ارسال هنگام خريد موكت چقدر است؟
هزينه ارسال 295 كرون صرف نظر از اندازه بزرگ موكتي كه سفارش مي دهيد. تحويل با تحويل درب منزل انجام مي شود و اگر در خانه زندگي مي كنيد يا در آپارتمان به درب منزل تحويل داده مي شود. تحويل دوشنبه تا جمعه در ساعات كار انجام مي شود. سپس يك اعلان از طريق پيام متني با پيشنهاداتي براي زمان تحويل دريافت خواهيد كرد ، كه يا آن را تأييد مي كنيد يا براي زمان جديدي كه مناسب شماست دوباره رزرو مي كنيد.

آيا مي توانم يك موكت را روي كف بتني و / يا در زيرزمين بگذارم؟
 
بله عالي پيش ميره اگر كف بتني در زيرزمين است ، اما نبايد موكتي با پشت لاستيكي بگذاريد ، بلكه بايد يك موكت با پشتي تنفس پذير انتخاب كنيد ، به عنوان مثال موكت با پشت نمدي ، اكشن بك (پشت پارچه اي) يا فيوژن بك.

آيا بايد موكت خود را چسب بزنم؟
نه ، شما معمولاً به آن احتياج نداريد. اگر قصد داريد موكتي را در فضايي كه زياد بزرگ نيست ، بگذاريد ، براي مثال اتاق خواب ، اتاق كودكان يا كمد لباس يا اتاق نشيمن ، نيازي به چسباندن موكت نداريد. توصيه مي كنيم موكت را با نوار چسب دو طرفه در امتداد لبه ها ببنديد. مي توانيد نوار را از ما در سايت بخريد. براي دسترسي به نوار چسب دو طرفه اينجا را كليك كنيد.

آيا هنگام سفارش موكت به ماه صفحه نياز دارم؟
بله ، شما بايد حداقل 5 سانتي متر در هر جهت روي موكت دراز بكشيد.
چگونه مي توان موكت را در اتاق نصب و برش داد؟
 
گذاشتن و نظافت از موكت هاي اداري نسبتاً آسان است. موارد زير را به خاطر بسپاريد: مطمئن شويد كه كف تميز و عاري از گرد و غبار باشد. شروع به چسباندن نوار چسب دو طرفه در امتداد ديوارها (حتي در آستانه ها) كنيد. موكت را در محل اتاق قرار دهيد و موكت را از مركز به طرف ديوارها فشار دهيد. هنگام كشيدن موكت به بيرون از تخته كوچكتر يا مشابه آن استفاده كنيد. هنگامي كه موكت را به سمت لبه ها فشار داده ايد ، موكت را به سمت نقطه شكستگي بين كف و ديوار به سمت پايين فشار دهيد تا موكت روي نوار قرار بگيرد. موكت قبل از برش بايد حدود 5 سانتي متر در برابر ديوار تا شود. اگر ديوارها كاملاً مستقيم هستند ، مي توانيد دو طرف را مستقيماً در برابر ديوارها بدون تا شدن بگذاريد ، به اين ترتيب فقط بايد موكت را از دو طرف برش دهيد. اما اين فرض مي كند كه ديوارها كاملاً صاف هستند. سپس با استفاده از يك شي كوچك موكت را تا حد ممكن به زاويه بين ديوار و كف پايين بياوريد (براي مثال ، يك جفت قيچي تا شده). هنگامي كه اين كار انجام شد ، سپس با برش با چاقوي موكت در زاويه بين ديوار و كف ، موكت را برش دهيد. وقتي اين كار تمام شد و موكت زيبا جديد شما سر جايش قرار گرفت ، هر نوع قالب كف را قرار دهيد. همچنين مي توانيد موكت را بدون جابجايي بگذاريد

تخته هاي پايه موجود را حذف نكنيد.

لوازم جانبي خود را از ما بخريد
شايد به ويديو مراحل نصب موكت و / يا نوار موكت دو طرفه نياز داريد (نوار در ارتفاع 10 متر و 25 متر موجود است)

با خيال راحت فيلم آموزشي ما را تماشا كنيد
در فيلم آموزشي ما كه در زير مشاهده مي كنيد ، ما مرحله به مرحله نحوه چيدن موكت را مرور مي كنيم.
آيا مي توانم يك موكت را به هم وصل كنم؟
 
بله ، پيوستن به موكت بسيار عالي است. گاهي اوقات اتفاق مي افتد كه عرض موكت براي پوشاندن سطح اتاق كافي نيست و سپس بايد به آن بپيونديد. كاري كه در آن صورت انجام مي دهيد اين است كه دو طرف كاملاً مستقيم را در مقابل يكديگر قرار دهيد. اگر لبه ها كاملاً مستقيم نيستند ، مي توانيد دو طرف را با استفاده از خط كش كاملاً مستقيم بر روي يكديگر قرار دهيد. سپس نوار چسب دو طرفه را روي مفصل روي زمين قرار دهيد (با خيال راحت دو نوار را در كنار هم قرار دهيد تا سطح چسبندگي بيشتري به دست آيد) و سپس قطعات را به يكديگر فشار داده و به نوار وصل كنيد. پس از اين ، مطابق دستورالعمل هاي موجود در قسمت بالا ، پست را ادامه دهيد.

نكته اي كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه وقتي دو تكه موكت پشمي را در جهت هاي مختلف بچرخانيد ممكن است تغيير رنگ ايجاد شود ، بنابراين تا آنجا كه ممكن است بايد سعي كنيد از اين امر اجتناب كنيد ، اما در برخي موارد اجتناب از آن ممكن نيست. تغيير رنگ هنگام قرار دادن دو قطعه در جهات مختلف معمولاً روي موكت با شمع بريده بيشتر از موكت با شمع حلقه اي قابل مشاهده است. هميشه سعي كنيد اگر ممكن است مفصل را در جايي كه تا حد امكان كمي قابل مشاهده است قرار دهيد و حداقل جايي را كه در اتاق قدم مي زنيد ، قرار دهيد. شايد بتوان قسمت هايي از مفصل را زير مبلمان پنهان كرد؟

آيا مي توانم نمونه سفارش دهم؟
بله، تو ميتوني. ما 5 نمونه براي هر نفر ارسال مي كنيم و فرصت كاملاً رايگان است. ما هزينه پست 25 كرون را براي هزينه پست دريافت مي كنيم. به اين ترتيب ، شما مي توانيد كيفيت موكت هاي ما را احساس كرده و فشار دهيد و رنگ ها و سايه ها را قبل از سفارش خود مشاهده كنيد.
چه موكتي براي راه پله داشته باشم؟
 
در راه پله ، توصيه مي كنيم موكتي با كيفيت خوب و بسيار متراكم قرار دهيد. اين امر به اين دليل است كه وقتي روي موكت دراز مي كشيد و آن را در اطراف پله ها تا مي كنيد ، به پايين موكت به پايين نگاه نمي كنيد ، كه اگر موكت خيلي كمياب را انتخاب كنيد ، مي توانيد اين كار را انجام دهيد. بسته به ظاهر راه پله و نوع راه پله و نوع ساختمان و محيط راه پله ، موكت شما مي تواند متفاوت باشد. موكتي با كيفيت خوب انتخاب كنيد كه سالهاي زيادي دوام بياورد ، به عنوان پله در معرض سايش نسبتاً سخت ، عمدتا بر روي بيني در هر مرحله قرار مي گيرند.

اگر از طرف ديگر ، انتخاب رنگ موكت را فقط در پله كف (قسمتي از پله ها كه پاي خود را روي آن گذاشته ايد) يا با يك نوار در لبه جلويي پله قرار دهيد ، نيازي به يك ارتفاع يكسان نيست كيفيت و دوام روي موكت به همان اندازه كه ساييدگي روي موكت زياد نيست. همچنين جايگزيني موكت در آينده با اين نوع تخمگذار راحت تر است.
من نمي خواهم خودم موكت خود را بپوشم - چه كسي را استخدام كنم؟
 
اگر احساس مي كنيد ناامن هستيد (يا به سادگي وقت نداريد) و نمي خواهيد موكت را خودتان نصب كنيد ، يك لايه كف استخدام كنيد. كفپوش ها معمولاً براي متر مربع مورد نياز هزينه مي پردازند. قيمتها متفاوت است ، اما معمولاً براي نصب در هر متر مربع 100-150 كرون است. ما با لايه هاي كف در منطقه Jönköping همكاري داريم. با ما تماس بگيريد و ما در تماس با يك لايه كف به شما كمك خواهيم كرد.

 
من مي خواهم موكت سفارش دهم ، اما باريك تر از عرض مشخص شده ، آيا مي توان ترتيب داد؟
كاملا. هنگامي كه موكت خود را سفارش مي دهيد ، اندازه مورد نظر براي موكت موكت را در كادر "برش عرض رول به" وارد كنيد. به ياد داشته باشيد كه شما هميشه هزينه تمام عرض را مي پردازيد ، اما البته ما با قطعه اي كه باقي مانده ارسال مي كنيم.

آيا مي توان موكتي براي اندازه گيري و دوخت لبه ها سفارش داد؟
بله عالي پيش ميره همه موكت هاي ما را مي توان اندازه گيري كرد و سپس به عنوان يك موكت گشاد چيد ، به عنوان مثال ، زير ميز ناهار خوري يا براي گروه مبل. با اين حال ، شما هميشه بايد موكت را در عرض كامل خريداري كنيد ، در صورت تمايل ، موكت را به عرض برش دهيد. به عنوان مثال ، ممكن است موكتي با ابعاد 350 350 350 سانتي متر با لبه دوخته شده در اطراف آن بخواهيد. هزينه لبه گذاري (langetering) 98 كرون در متر در روز است. شما با كليك بر روي گزينه "Edging" در داخل موكت ، لبه را براي موكت به صورت روان و آسان سفارش مي دهيد. سپس قيمت به طور خودكار محاسبه مي شود.
چگونه موكت خود را بشويم و از آن مراقبت كنم؟
براي خواندن نكات مراقبت از موكت اينجا را كليك كنيد.


نحوه محاسبه قيمت و سفارش موكت
فقط كافي است طول مورد نظر را در موكت مربوطه وارد كرده و روي Enter يا جايي در صفحه كليك كنيد تا قيمت در سمت راست نشان داده شود. سپس مي توانيد موكت را با كليك روي "افزودن به سبد خريد" سفارش دهيد.

منبع

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۵۳:۵۸ ] [ ربابه چمن مصنوعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی